Ai întrebări? Suntem aici să îți oferim răspunsuri.

Am pregătit mai jos cele mai frecvente întrebări referitoare la serviciile pe care le oferim. Dacă totuși nu găsești un răspuns, nu ezita să ne contactezi.

Informații generale

Rezervări

Cum rezerv un loc de cazare?

Rezervarea online se poate face pe site-ul www.fabiss.ro și se consideră activă doar după ce a fost efectuată plata parțială în cuantum de 50% din valoarea totală a serviciilor solicitate și restul la fața locului, sau plata totală în valoare de 100% din valoarea rezervării. Ordinul de plată în format electronic (OP) se va transmite la adresa contact@fabiss.ro sau pe WhatsApp la unul din numerele de telefon +40 744 562 944 sau +40 748 391 951.

Nu mă descurc să fac rezervare online. Ce alte variante am?

Acceptăm și rezervări telefonice la +40 744 562 944 sau la +40 748 391 951. Alternativ ne puteți trimite un mail pe contact@fabiss.ro, în care să includeți numarul d-voastră de telefon sau chiar un mesaj pe Whatsapp la unul din numerele afișate mai sus.

În ce condiții se poate anula rezervarea?

Din respect față de clienții noștri și pentru a nu încurca nici un alt client, în cazul în care un proprietar dorește anularea perioadei de cazare, indiferent de motivele acesteia, aceasta se va putea face doar în următoarele condiții:

  1. Anulare cu peste 3 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: returnarea integrală a sumei trimise, fie că este vorba de avans sau de întreaga sumă;
  2. Anulare în intervalul 2 săptămâni – 3 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: avansul sau suma plătită nu se restituie, însă proprietarul o poate folosi în integralitate la o cazare viitoare;
  3. Anulare în intervalul 1 săptămână – 2 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: se restituie jumătate din suma plătită anterior pentru respectiva cazare;
  4. Anulare sub 1 săptămână până la data începerii cazării la Resort: suma plătită, fie ca avans, fie în integralitatea ei, nu se mai înapoiază proprietarului.
Se poate modifica durata de cazare, ulterior rezervarii?

Sigur că da, se poate modifica durata rezervării în orice moment prin contactarea Resortului pentru animale Fabiss la unul din numerele  de telefon +40 744 562 944 sau +40 748 391 951 sau pe mailul contact@fabiss.ro

Având momente dese cu ocupare 100%, există întotdeauna alți clienți ce sunt refuzați din cauza rezervărilor curente. Rezervările scurtate reprezintă practic o pierdere – atât de partea noastră cât și a celorlalți clienți care au fost refuzați.

Scurtarea duratei de rezervare în timpul cazării este posibilă doar atunci când durata rămasă este mai mare de 5 zile, putându-se elimina doar zilele ce depășesc numarul de 5 de la momentul solicitării (animalul de companie se poate ridica oricând, dar sumele achitate pentru următoarele 5 zile nu se vor returna).

Pot face o vizită în avans?

Te așteptăm oricând cu drag la resortul pentru animale Fabiss, situat în localitatea Pădureni, nr. 11, jud. Timiș. Pentru a ne asigura că avem timp să-ți oferim informații cât mai multe, recomandăm un telefon în avans pentru a programa vizita. Ne poți contacta la +40 744 562 944 sau +40 748 391 951 sau pe adresa de e-mail contact@fabiss.ro

Care este programul de cazare?

Ziua de cazare începe la ora 16:00 și se încheie a doua zi la ora 12:00. 

Proprietrul are posibilitatea de a opta pentru un long check-out, respectiv să ridice animalul de companie și după ora 12:00 PM, până a doua zi la ora 12:00 PM, situație în care va trebui să achite încă o noapte de cazare la prețul căsuței/boxei în care dorește să fie cazat în intervalul orar mai sus menționat.

Pot să-mi cazez mai multe animale de companie în aceeași căsuță?

Da, în situațiile când animalele au crescut împreună și aparțin aceluiași proprietar, acestea se pot caza în aceeași camera/țarc, oferindu-se o reducere de 50% din tariful de cazare inițial pentru al doilea/al treilea animal de companie. 

Cum plătesc?

Plata se face pe website-ul www.fabiss.ro, în contul societății Fabiss Pet Residence S.R.L. sau la sediul acesteia, în cuantum de 50% sau 100% din valoarea totală a rezervării, urmând ca eventuala diferență rămasă să fie achitată la fața locului, fie la data semnării contractului de cazare și a anexelor aferente, fie la data finalizării prestării serviciului. Plata se poate face în numerar, cu card bancar sau prin bancă, în contul menționat în contract, urmând ca eventuale costuri suplimentare, pentru servicii neincluse în pachet, să fie plătite la data preluării animalului de companie de către proprietar.

Documente de cazare

Ce documente sunt necesare la cazare/decazare?

La cazare este necesară predarea adeverinței/carnetului de sănătate/pașaportului semnate și parafate de către medicul veterinar curent al animalului către personalul Resortului pentru animale Fabiss cât și semnarea unui contract și a anexelor aferente acestuia (click pentru contract). La decazarea animalului de companie, se va returna adeverința/carnetul de sănătate/pașaportul și toate accesorile/ jucăriile acestuia. În cazul solicitării administrării unor tratamente medicale, personalul resortului va solicita un document din partea medicului veterinar ce a prescris tratamentul (în situațiile în care tratamentul este unul complex/atipic). Acest lucru este clarificat telefonic în avans.

Condiții și facilități de cazare

Ce trebuie să aduc de acasă?

La cazare, locatarul se obligă să aducă carnetul de sănătate și hrana animalului său de companie, necesară pe întreaga perioadă de cazare, aceasta putând fi porționată sau nu.

 

Opțional, pentru a-i fi creată o tranziție mai ușoară de la mediul de acasă, la Resort, proprietarul poate aduce și eventuale jucării, lesa, zgarda, culcuș sau orice altceva consideră necesar.

Va interacționa cu alte animale de companie în timpul sejurului?

Pentru a evita riscul de mușcături, zgârieturi, boli ascunse sau alte evenimente nedorite, la Fabiss Pet Residence cățelușii stau individual în spațiul de cazare ales și intră individual în țarcurile de joacă. În cazul în care proprietarii doresc socializarea cățelușilor, aceasta are loc în fiecare sâmbătă, dacă vremea permite acest lucru, în intervalul orar 10:00-13:00, sub supraveghrea atentă, atât a personalului resortului, cât și a proprietarilor animăluțelor.

Pe perioada cazării, voi primi poze cu animăluțul meu de companie?

Da, proprietarul va primi poze cu animalul/animalele sale de companie de două ori pe sejur, cu excepția sejururilor mai mici de 3 zile, când va primi o singură dată poze cu acesta/aceștia.

Se va juca cineva cu animalul meu de companie în timpul șederii?

În funcție de spațiul de cazare ales, garantăm cele mai frumoase și lungi momente de joacă și bună dispoziție pentru fiecare animal de companie, doar sub supravegherea permanentă a personalului resortului.

Cât de des se face curat?

Curățenia se face de 2 ori pe zi, cu soluții bio profesionale.

Ce se întâmplă dacă nu-i ajunge mâncarea adusă?

Vă vom contacta în timp util și, împreună cu dvs. vom găsi soluția optimă. Dacă este timp veți putea face o comandă on-line cu livrare la noi, sau putem să-i oferim hrana solicitată de d-voastră, pe care o veți achita la decazare.

Acceptați orice rasă de cățel?

Avem facilitățile și personalul calificat în așa fel încât să putem asigura cea mai bună îngrijire pentru orice rasă de cățel.
Dacă există cazuri speciale, vă rugăm să ne contactați înainte de rezervare, pentru a ne asigura că alegem împreună cea mai bună variantă pentru animalul d-voastră de companie.

Am un câine agresiv. Îl pot caza la dvs.?

Spațiile de cazare sunt individuale, astfel încât aceștia nu au cum să interacționeze cu celelalte animale. Cățeii agresivi față de alți câini, vor ieși individual în țarcurile de joacă, fără să interacționeze cu acestea.

Pentru cățeii mai dificili cu oamenii, avem spații de cazare care permit gestiunea lor cu interacțiune redusă, în așa fel încât să reducem la minim stresul acestora.

Avem facilitățile și personalul calificat în așa fel încât să putem asigura cea mai bună îngrijire pentru orice temperament de cățel.
Dacă există cazuri speciale, vă rugăm să ne contactați înainte de rezervare, pentru a ne asigura că alegem împreună cea mai bună variantă pentru animalul d-voastră de companie.

Acceptați femele în călduri?

Sigur că da. Acestea vor ieși numai individual în țarcurile de joacă.

Sunt cățeii de la Fabiss Pet Residence supravegheați permanent?

Resortul pentru animale Fabiss este supravegheat video în totalitate, cu camere video profesionale, night vision, 4 K, 24/24 ore pentru 7/7 zile, de către toți angajații resortului.

De asemenea, puteți opta pentru o cazare într-o cameră cu acces la cele 2 web-cam-uri ale acesteia sau puteți suna la orice oră și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dvs.