Ai întrebări? Suntem aici să îți oferim răspunsuri.
Am pregătit mai jos cele mai frecvente întrebări referitoare la serviciile pe care le oferim. Dacă totuși nu găsești un răspuns, nu ezita să ne contactezi.
Informații generale
Rezervări
Rezervarea online se poate face pe site-ul www.fabiss.ro și se consideră activă doar după ce a fost efectuată plata parțială în cuantum de 50% din valoarea totală a serviciilor solicitate și restul la fața locului, sau plata totală în valoare de 100% din valoarea rezervării. Rezervarea se poate face și telefonic, urmată de trimiterea ordinului de plată la adresa contact@fabiss.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon +40 748 391 951. |
Acceptăm și rezervări telefonice la +40 748 391 951. Alternativ ne puteți trimite un mail pe contact@fabiss.ro, în care să includeți numarul d-voastră de telefon sau un mesaj pe Whatsapp la numărul afișat mai sus și veți fi contactat în cel mai scurt timp. |
Din respect față de clienții noștri și pentru a nu încurca nici un alt client, în cazul în care un proprietar dorește anularea perioadei de cazare, indiferent de motivele acesteia, aceasta se va putea face doar în următoarele condiții:
- Anulare cu peste 3 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: returnarea integrală a sumei trimise, fie că este vorba de avans sau de întreaga sumă;
- Anulare în intervalul 2 săptămâni – 3 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: avansul sau suma plătită nu se restituie, însă proprietarul o poate folosi în integralitate la o cazare viitoare;
- Anulare în intervalul 1 săptămână – 2 săptămâni până la data începerii cazării la Resort: se restituie jumătate din suma plătită anterior pentru respectiva cazare;
- Anulare sub 1 săptămână până la data începerii cazării la Resort: suma plătită, fie ca avans, fie în integralitatea ei, nu se mai înapoiază proprietarului.
Sigur că da, se poate modifica durata rezervării în orice moment prin contactarea Resortului pentru animale Fabiss la numărul de telefon +40 748 391 951 sau pe adresa de mail contact@fabiss.ro.
Având momente cu grad de ocupare 100%, există întotdeauna alți clienți ce sunt refuzați din cauza rezervărilor curente. Rezervările scurtate reprezintă practic o pierdere - atât pentru noicât și pentru clienții care au fost refuzați.
Scurtarea duratei rezervării în timpul cazării este posibilă în orice moment, situație în care contravaloarea zilelor anulate nu se mai restituie.
Te așteptăm oricând cu drag la resortul pentru animale Fabiss, situat în localitatea Pădureni, nr. 11, jud. Timiș. Pentru a ne asigura că avem timp să-ți oferim informații cât mai multe, recomandăm un telefon în avans pentru a programa vizita. Ne poți contacta la +40 748 391 951 sau pe adresa de e-mail contact@fabiss.ro Program vizitare resort: zilnic între orele 08:00-12:00 și 16:00-20:00 (luni-duminică); Program curățenie resort/pet taxi: zilnic între orele 12:00-16:00 (luni-duminică); |
Check-in: zilnic între orele 08:00-12:00 și 16:00-20:00 (luni-duminică);
Check-out: zilnic între orele 08:00-12:00 (luni-duminică);
Late check-out: zilnic între orele 16:00-20:00 sau în ziua următoare în intervalul 08:00-12:00 (luni-duminică), constând în contravaloarea unei nopți de cazare aferente spațiului de cazare ales.
Night check-in/check-out: 20:00-08:00 (luni-duminică), 200 lei.
Alegerea opțiunilor de late check-out sau night check-in/check-out se va face în momentul rezervării, fie telefonic, fie prin bifarea acestor opțiuni pe site.
Da, în situațiile când animalele de companie au crescut împreună și aparțin aceluiași proprietar, acestea se pot caza în același spațiu de cazare. Pentru al doilea/al treilea animal de companie se oferă o reducere de 50% din tariful aferent spațiului de cazare ales. |
Plata se poate face prin următoarele modalități: - online, pe website-ul www.fabiss.ro, la secțiunea rezervări; - la recepția resortului; - la ridicarea animăluțului de companie prin serviciul de pet taxi; Plata se poate face în numerar, cu card bancar sau prin bancă, în contul menționat în contract, urmând ca eventuale costuri suplimentare (mâncare în plus, ședințe foto extra, prelungirea perioadei de cazare, medicamente, pet taxi etc.), să fie plătite până la data check-out-ului. |
Documente de cazare
La check-in este necesară predarea adeverinței/carnetului de sănătate/pașaportului semnate și parafate de către medicul veterinar curant al animalului, către personalul Resortului pentru animale Fabiss cât și semnarea unui contract și a anexelor aferente acestuia. La check-out se vor returna documentele mai sus menționate, precum și eventualele accesorii/jucării ale acestuia. În situația în care tratamentul medical este unul complex/atipic, se va solicita un document din partea medicului veterinar care a prescris tratamentul. Acest lucru este menționat telefonic înainte de cazarea la resort. |
Condiții și facilități de cazare
La cazare, proprietarul se obligă să aducă carnetul de sănătate și hrana animalului său de companie, necesară pe întreaga perioadă de cazare, aceasta putând fi porționată sau nu.
Opțional, pentru a-i fi creată o tranziție mai ușoară de la mediul de acasă la resort, proprietarul poate aduce și eventuale jucării sau accesorii (lesa, zgarda, culcuș etc.).
Pentru a evita riscul de mușcături, zgârieturi, boli ascunse sau alte evenimente nedorite, la Fabiss Pet Residence cățelușii stau individual în spațiul de cazare ales și intră individual în țarcurile de joacă, cu excepția situațiilor în care aparțin aceluiași proprietar sau au crescut împreună.
În cazul în care proprietarii doresc socializarea cățelușilor, aceasta are loc în fiecare weekend, dacă vremea permite acest lucru, sub supraveghrea atentă, atât a personalului resortului, cât și a proprietarilor animăluțelor.
Da, proprietarul va primi poze cu animalul/animalele sale de companie de două ori pe sejur, cu excepția sejururilor mai mici de 3 zile, când va primi o singură dată poze cu acesta/aceștia.
Opțional, contracost, proprietarii pot solicita sesiuni foto extra.
În funcție de spațiul de cazare ales, garantăm cele mai frumoase și lungi momente de joacă și bună dispoziție pentru fiecare animal de companie, doar sub supravegherea permanentă a personalului resortului. |
Curățenia se face de 2 ori pe zi (dimineața și seara), sau ori de câte ori este nevoie, cu soluții profesionale (bio), speciale pentru îngrijirea animalelor de companie. |
Vă vom contacta în timp util și, împreună cu dvs. vom găsi soluția optimă. Putem să-i oferim hrana solicitată de d-voastră, pe care o veți achita la check-out sau, dacă timpul permite, veți putea face comandă on-line cu livrare la noi. |
La Fabiss Pet Residence, fiecare animal de companie este cazat individual în spațiul de cazare ales și doar individual petrece timp în țarcul de joacă. Pentru cățeii mai dificili cu oamenii, avem spații de cazare care permit interacțiunea redusă cu aceștia, în așa fel încât să reducem la minim stresul acestora. Avem facilitățile și personalul calificat în așa fel încât să putem asigura cea mai bună îngrijire pentru orice temperament de cățel. Totuși, în eventualitatea în care există cazuri speciale de căței cu un comportament agresiv, vă rugăm să ne contactați înainte de rezervare, pentru a ne asigura că alegem împreună cea mai bună variantă pentru animalul d-voastră de companie. |
Sigur că da, întrucât la Fabiss Pet Residence fiecare animal de companie este cazat individual în spațiul de cazare ales și doar individual petrece timp în țarcul de joacă. |
Resortul pentru animale Fabiss este supravegheat video în totalitate, cu camere video profesionale, night vision, 4 K, 24/24, de către toți angajații resortului. De asemenea, puteți opta pentru o cazare într-o cameră cu acces la cele 2 web-cam-uri ale acesteia sau puteți suna la orice oră și un angajat de serviciu va fi la dispoziția d-voastră. |
Opțional, contracost, toți clienții resortului pot beneficia de acest serviciu, care constă în preluarea animăluțului de companie de unde dorește proprietarul și adusul său la resort și/sau de la resort la proprietar, cu un mijloc de transport electric, climatizat, cu căsuțe speciale de transport animale de companie.
Acest serviciu poate fi solicitat în momentul rezervării sau cu cel puțin 24 ore înainte de check-in/check-out.